Za zagotavljanje delovanja spletne trgovine uporabljamo piškotke. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo le teh.

Pogoji poslovanja


Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine SANECO d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS. S spletno trgovino SANECO d.o.o. (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje SANECO d.o.o., Polanškova ulica 3, 1000 Ljubljana, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Obiskovalec ob registraciji v trgovino uporabi svoje uporabniško ime, ki je njegov elektronski naslov ter geslo, ki si ga izbere ob postopku registracije. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

CENE IZDELKOV IN AŽURNOST PODATKOV

Redna cena velja za vse uporabnike trgovine. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Akcijske cene za artikle v akciji veljajo do datuma označenega na strani s predstavitvijo artikla, v nasprotnem primeru pa do odprodaje zalog.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o dejanskem izračunu / predračunu opravljenega nakupa). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Originalen račun in dobavnico prejme kupec skupaj s pošiljko. Ponudnik skuša čim bolje skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči odstop od nakupa ali zamenjavo naročenega artikla. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V primeru nepredvidene spremembe cen določenega izdelka ali nezmožnosti dobave, si ponudnik pridržuje pravico odstopa od pogodbe.

POSTOPEK NAKUPA

1. Sprejetje naročila
Ko kupec odda naročilo, prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Hkrati je to obvestilo potrdilo za naročilo. Po tem ima kupec v roku ene ure možnost preklicati svoje oddano naročilo.

2. Potrditev naročila
 Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo izvrši oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma mu piše na kontakten elektronski naslov. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Odpremljanje blaga
 Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem obvesti kupca po elektronski pošti. Ponudnik preko originalnih listin (dobavnice) pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

NAROČANJE

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Uporabnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah izdelkov. S prijavo v spletno trgovino uporabnik soglaša z uporabo osebnih podatkov za uspešno sklenitev pogodbe in njeno izpolnjevanje (izdaja računa, dostava itd.). Uporabnik lahko v času naročanja v vsakem trenutku preveri, katere izdelke si je do tega trenutka izbral in sicer v njegovi košarici. Le-ta je vidna v zgornjem levem kotu. Pred oddajo naročila je uporabniku omogočen pregled celotne vsebine naročila, vključno s količino in ceno ter popravek morebitnih napak. Šele s potrditvijo te izbire bo naročilo dejansko posredovano.
 Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na email naslov info@saplun.si, kjer mora navesti tudi številko naročila, ki je omenjena v predračunu, ki ga kupec prejme po elektronski pošti. Ponudnik blago diskretno zapakira in odpošlje. S pogoji poslovanja zajemajo tudi predstavitev politike ponudnika glede vračanja blaga in kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi ali primeru pritožbe.

NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča kupcu plačilo naročenih izdelkov po povzetju z gotovino (plačilo po povzetju) ali plačilo po predračunu.

Plačilo po povzetju
V primeru plačila po povzetju kupec našemu komercialistu oz. dostavljavcu ob prevzemu blaga izroči gotovino.

Plačilo po predračunu
V primeru plačila po predračunu kupec po elektronski pošti takoj po oddaji naročila dobi podatke za plačilo računa. Če želi kupec prejeti naročene artikle čimprej, lahko na elektronski naslov info@saplun.si pošlje potrdilo o plačilu, v nasprostnem primeru pa takoj, ko ponudnik zasledi nakazilo kupca na transakcijski račun, odpremi blago. Ponudnik se obveže, da bo nakazila spremljal redno in čimbolj ažurno, z interesom hitrega odpošiljanja.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Ponudnik bo naročilo v pisni obliki hranil na svojem sedežu. Kupec lahko preko elektronske pošte ali osebno na sedežu ponudnika zaprosi za kopijo naročila, ki mu jo ponudnik ob identifikaciji kupca z uporabniškim imenom in geslom posreduje po elektronski poti oz. izroči osebno.

STROŠKI IN NAČIN DOSTAVE

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Če ima ponudnik naročen artikel v lastnem skladišču, ga bo kupcu dostavil v roku 2 dneh. V primeru, da izdelka ni v ponudnikovem skladišču in da mora zato stopiti v kontakt z drugimi prodajalnami, ki prodajajo njegove izdelke, bo izdelek kupcu dostavljen v najkrajšem možnem času oziroma v roku 30 dni od prejetega naročila.

Partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Poštnina in pakiranje se zaračunava za nakupe, ki so manjši od 30,00 €- stroške dostave krije ponudnik.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

PIŠKOTKI

Kaj so piškotki?

So male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave, s katerimi uporabniki dostopajo do interneta z namenom prepoznavanja posameznih naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik - ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči. Piškotki niso škodljivi in so vedno časovno omejeni.

So temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletno mesto zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih mestih pa bolj učinkovito in prijazno.

Piškotki uporabljeni na tej strani

Na spletni strani uporabljamo naslednje piškotke:
•Piškotki za prijavo uporabnikov
Za prijavljanje registriranih uporabnikov na spletni strani uporabljamo piškotek z daljšo življenjsko dobo in svojim uporabnikom s tem omogočamo, da jim prijavnih podatkov ni treba vpisovati vsakič, ko obiščejo našo spletno stran.
•Piškotek, namenjen analitiki (Google Analytics) za merjenje obiskanosti spletnih strani, ki so na voljo izključno lastniku spletne strani.
•Spletna stran ne uporablja invazivnih piškotkov, ki bi se uporabljali za zbiranje (in posredovanje) podrobnih podatkov o uporabnikih, oglaševanje, trženje ali v druge namene, ki bi pomenili poseg v zasebnost uporabnikov.

Onemogočenje piškotkov

Uporabniki se lahko samostojno odločite, ali želite omogočiti uporabo piškotkov. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Informacije o nastavitvah za piškotke (za različne spletne brskalnike) so na voljo na spodnjih povezavah:
•Chrome
•Firefox
•Internet Explorer 9
•Internet Explorer 7 in 8
•Opera (v angleškem jeziku)
•Safari (v angleškem jeziku)

Če piškotke izključite, bodo nekatere možnosti spletne strani onemogočene.